Páginas

diumenge, 26 de juny del 2011

Andorra. Estanys de Tristaina

Una altre de les excursions que vam fer durant la nostra estada al Hotel Tristaina va ser la dels Estanys de Tristaina. Totalment recomanable.

Aquest cop també vam anar amb un guía d'alta muntanya. L'excursió es pot escurçar/allagar segons el nivell de cadascú. Nosaltres vam sortir desde el primer parking de les pistes d'Ordino per fer la pujada cap als estanys de Tristaina, vam fer una volta circular als 3 llacs i finalment (després de un petit tram de carrtera) vam desfer el camí de pujada per tornar a l'aparcament.

La pujada inicial és bastant forta, i quan es fa de baixada és una mica dura. Si es vol fer l'excursió més curta, una opció sería continuar pujant la carretera amb el cotxe, aparcar tot just al parking de les pistes que hi ha més amunt i caminar només l'útim tram fins els Estanys.

Podeu comptar tot un matí per fer l'excursió. Nosaltres vam surtir de l'hotel a les 9.00 i vam arribar a les 13.30h (vam fer una paradeta de mitja hora al Estany de més Amunt).