Páginas

dilluns, 12 de novembre del 2012

A les Roques Encantades des del santuari de la Salut

Aquest diumenge, com estavem reunits amb la familia en una acollidora casa rural al costat de Cantonigrós,  vam aprofitar per visitar un bosc encantat.
Es tracta d'un entorn natural fascinant anomenat Les Roques Encantades, allà vam trobar un seguit d'històries de Llegenda, de les llums del coll de Condreu, de fades, de martinets, de com van aturar el dimoni de tirar rocs a Sant Feliu de Pallerols, de bruixes velles i lletges, de bruixes bones i d’altres personatges.

Per iniciar l'excursió hem d'arribar en cotxe fins el santuari de la Salut, on podem aparcar el cotxe, l'aparcament no és gaire gran i segons el dia, potser és recomanable matinar una mica per que s'omple bastant.
L'itinerari el comencem passant per sota d'una arcada que hi ha al costat del santuari, el camí esta força ben senyalat i es pot seguir molt facilment, no hi ha gaire desnivell i és molt recomanable per fer amb nens petits.

El camí no és gaire llarg, desde el santuari són uns dos kilometres fins arribar a les roques Encantades, on trobem uns cartells on expliquen llegendes  i personatges.

Aquí deixem el track que vam pujar al Wikiloc.